Biuro Wsparcia Klienta
Zmieniamy się dla Państwa.
Nowa jakość obsługi Agentów LGK - Biuro Wsparcia Agenta "BWA".
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Naszych Partnerów usprawniliśmy obsługę.
BWA to wyspecjalizowana linia wsparcia dedykowana Naszym Agentom.
Twórz z Nami lepsze standardy obsługi!
W celu podniesienia jakości obsługi Klienta oraz komfortu pracy każdego Agenta gwarantujemy merytoryczne wsparcie telefoniczne Konsultanta BWA. Biuro Wsparcia Agenta pracuje dla Państwa od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00.
Cenimy Państwa czas i zaangażowanie. Kontakt Agenta do BWA jest niezwłocznie obsługiwany, procesowany przez wyszkolony zespół Konsultantów pod bezpośrednim nadzorem kadry kierowniczej.
Specjalnie asygnowana linia wsparcia produktowego, sprzedaży to konsultacje, pełna gama informacji odnośnie wszystkich TU.
Dzięki tej formie kontaktu zapewniamy porady, pomoc przy wystawianiu polis, szkolenia "na wyciagnięcie" telefonu.
Aby usprawnić pracę Agentów i kontakt z konsultantami BWA przyporządkowaliśmy numery telefonów do poszczególnych województw.
Wszelkie informacje uzyskają Państwo pod nr tel. 95 723 90 30
Nasza misja
"Stworzenie najlepszego standardu obsługi klienta w zakresie doradztwa finansowego, emerytalnego i ubezpieczeniowego przy współpracy z zespołem wykształconych niezależnych doradców finansowych"
Staramy się, aby nasza sieć Współpracowników bezpośrednich oraz zewnętrznych Agencji rozwijała się bardzo dynamicznie. Jesteśmy zainteresowani pozyskiwaniem najbardziej doświadczonych, dynamicznych osób pracujących w tej branży. Staramy się zaproponować im bardzo korzystne warunki współpracy, zdajemy sobie, bowiem sprawę, że stanowią oni najcenniejszy kapitał naszej firmy.