Zaufało nam ponad 4000 partnerów

Kim jesteśmy

Jesteśmy wyróżniani
LGK jest laureatem wielu wyróżnień i nagród za dotychczasową współpracę z Towarzystwami ubezpieczeniowymi zarówno pod względem sprzedaży jak rozwoju struktur sprzedaży. LGK jest firma, która otrzymała wyróżnienie m.in. za wprowadzanie wysokich standardów jakościowych, Honorowego Kodeksu Etycznego .Doceniają, nagradzają i gratulują nam firmy ubezpieczeniowe.
Dbamy o wygodę naszych Partnerów
Aby ułatwić Im kontakt z nami i dostęp do informacji, wprowadziliśmy: Internet, telefon 095 737 90 30 oraz ponad 18 numerów telefonów z 18 województw (stare woj.) dzięki czemu Partnerzy kontaktujący się z LGK niemal z całego kraju dzwonią do nas jak połączenie lokalne, połączenia Skype oraz poczta email.
Zapewniamy bezpieczeństwo i stabilność
Zarówno dla Klientów jak i Naszych Partnerów.
Zaufało nam ponad 4000 Partnerów
Posiadamy najliczniejszą sieć sprzedaży na terenie kraju. Ich udziału w rynku pod względem wysokości zebranej składki jest jednym z największych co czyni nas Liderem.

Nasze atuty

  • Stworzyliśmy najlepszy system obsługi Agentów.
  • Oferujemy pełne wsparcie w zakresie wdrożenia, przygotowania i szkolenia Agentów.
  • Każdemu z Agentów zapewniamy szkolenie w jego biurze.
  • Dysponujemy najlepszymi rozwiązaniami w zakresie obsługi Agentów.
  • Jesteśmy największym partnerem MTU zarówno pod względem sprzedaży jak i ilości Partnerów współpracujących z Nami.
  • Dbamy o wygodę naszych Agentów a nasze procedury są proste i przejrzyste.
  • Opieramy się na ponad 10 letnim doświadczeniu.
  • Posiadamy wiele wyróżnień:
    "Przedsiębiorstwo Fair Play" - 2008 - do chwili obecnej
    "Solidna Firma" - 2009-2012

Biuro Wsparcia Klienta


Zmieniamy się dla Państwa.

Nowa jakość obsługi Agentów LGK - Biuro Wsparcia Agenta "BWA". Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Naszych Partnerów usprawniliśmy obsługę. BWA to wyspecjalizowana linia wsparcia dedykowana Naszym Agentom. Twórz z Nami lepsze standardy obsługi!

W celu podniesienia jakości obsługi Klienta oraz komfortu pracy każdego Agenta gwarantujemy merytoryczne wsparcie telefoniczne Konsultanta BWA. Biuro Wsparcia Agenta pracuje dla Państwa od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00.

Cenimy Państwa czas i zaangażowanie. Kontakt Agenta do BWA jest niezwłocznie obsługiwany, procesowany przez wyszkolony zespół Konsultantów pod bezpośrednim nadzorem kadry kierowniczej.
Specjalnie asygnowana linia wsparcia produktowego, sprzedaży to konsultacje, pełna gama informacji odnośnie wszystkich TU.
Dzięki tej formie kontaktu zapewniamy porady, pomoc przy wystawianiu polis, szkolenia "na wyciagnięcie" telefonu.
Aby usprawnić pracę Agentów i kontakt z konsultantami BWA przyporządkowaliśmy numery telefonów do poszczególnych województw.

Wszelkie informacje uzyskają Państwo pod nr tel. 95 723 90 30

Nasza misja


"Stworzenie najlepszego standardu obsługi klienta w zakresie doradztwa finansowego, emerytalnego i ubezpieczeniowego przy współpracy z zespołem wykształconych niezależnych doradców finansowych"

Staramy się, aby nasza sieć Współpracowników bezpośrednich oraz zewnętrznych Agencji rozwijała się bardzo dynamicznie. Jesteśmy zainteresowani pozyskiwaniem najbardziej doświadczonych, dynamicznych osób pracujących w tej branży. Staramy się zaproponować im bardzo korzystne warunki współpracy, zdajemy sobie, bowiem sprawę, że stanowią oni najcenniejszy kapitał naszej firmy.